tisdag 20 september 2011

Pet flaska

Måste bara berätta, jag tänkte jag skulle testa en av reklamerna på lilla syster i familjen.
Hon tar lixom sin bror dom allra flesta reklamer Orda grant, eller vad ska man säga, det finns ju inga Ord i dom ,men ni vet, dom tror att det som är på reklamen händer också i vanliga livet så att säga.

Nåväl ,så i kväll ropade jag ner henne ,hon kom ner & gav & godnatt kram.
Jag började peta på henne med flaskan & hon blir först S.K.I.T S.U.R på mamma & säger :
-"Meh mamma, sluuuuuta "
Men sa jag ,vet du vad jag gör ???
-"Nä," det visste hon ju inte.
Så snabbar hon sej att säga :
-"Du petar på mej"
Jepp säger jag ,det är ju en "Pet flaska"
Nä svarade hon surt, så förklarade vi att dessa flaskor kallas "Pet flaskor"
Då jag ställt ner flaskan så tar hon snabbt upp vattnet & börjar peta på mej ,för att hänas, för det var ju en Pet flaska

Ja det är för härligt ,alla dessa orda granna ord & handlingar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg din åsikt här :